Gouda - Tbilisi

20 juli 2019 - Tbilisi, Georgië

Toen bij het boeken van de vlucht Amsterdam -Tbilisi de keuze op Air Baltic was gevallen (geen spijt van), was de volgende keuze: een overstaptijd in Riga van 11 uur of van 1 uur. Een dochter zei achteraf: "Het is chill om geen tijd te verliezen aan wachten." De zoon zei: "Het zou ook wel chill zijn geweest als we niet hadden hoeven rennen." De jongste dochter zei: "We hadden niet hoeven rennen want ze wachten toch wel op iedereen." En zo was het maar net. Ik had trouwens niet verwacht dat de luchthaven van Riga zo groot zou zijn. Twee prima vluchten van in totaal ongeveer vijf uur (tijdsverschil van 2 uur (later) niet meegerekend) in een Airbus A220. Om 3.30 uur waren we in Tbilisi. Per taxi naar het appartement. Inchecken om 4.30 uur is in Tbilisi heel gewoon met dit soort vluchttijden. Op straat lopen rond die tijd trouwens blijkbaar ook. Een en al gezelligheid en lichtjes. Maar misschien is dat alleen in het historische centrum van de stad waar wij nu een kleine week mogen wonen. Lucky us!

1. RIET Olivier-Heijmenberg:
    20 juli 2019
    Ha Annelieke, wat leuk dat jullie in Georgië zijn. Heel misschien ga ik daar in oktober ook heen, want onze reis naar Madrid en Sant. de C. gaat misschien niet door. Ik ben net terug van 2 weken Zwitserland. Ook super. Prachtig weer. Groet voor jullie allen en geniet ervan. Dag. tante Riet
  2. INEKE:
    20 juli 2019
    Leuk Annelieke, om jullie zo te volgen. Geniet er van en ik kijk uit naar je volgende reisverhaal (en foto's).